Estic de mudança

Aquest proper desembre farà 6 anys que vaig començar això de fer de blocaire i després de tenir 2 blocs gratuïts (comptant aquest) he pres la decisió de tenir-ne un, amb domini i allotjament propi. Per tant es pot dir que aquests dies he estat de mudança. No he acabat però ja hem podeu trobar a lloc web nou.

He adquirit, i per tant em podeu trobar a gavalda.cat, té un avantamolt interessant, creant diferents subdominis, amb nom, aquests poden apuntar a adreces de diferents membres de la família. joan.gavalda.cat i gavalda.cat apunten al meu bloc, octavi.gavalda.cat apunta al fotobloc del meu fill de 6 anys, i en un futur la meva filla també podrà tenir-ne un.

També he pogut importar totes les blocades del bloc de Blogger i el d’aquest, així en un únic lloc tinc recollides totes les meves publicacions. Tot i així no he donat de baixa els blocs antics per poder veure com ha anat evolucionant el meu concepte de bloc i consultar cada cop que tingui o tingueu ganes.

Espero que el disseny triat a www.gavalda.cat sigui prou atractiu i que hi pugui anar afegint més opcions de la web 2.0.

Tot un repte per als propers mesos!

Deixa un comentari